OTGER DEVLOG

1 de maig de 2022 Creació de la primera presència web. Basat en experiències anteriors, opto per un site nextjsallotjat a vercel. En aquests moments, fer push al master de Github i oblidar-se de tot, no té preu. Decideixo crear aquest devlog amb mi mateix com a únic públic objectiu en ment. Em va bé deixar-me les intencions per escrit. Passar idees a text serveix per definir-les; enforcar-ne els cantos.

14 de maig de 2022 La llavor d'aquest projecte és literària. L'univers d'aquest joc es basa en antic projecte narratiu anomenat Terra i Sang. Aquestes darreres setmanes he estat fent gargots i pensant com donar-li forma. M'imagino clarament com vull que sigui el joc però també sóc conscient de la seva complexitat. Dono per fet que aquest serà un projecte solo i, per tant, quantificar recursos i metes intermitges és clau per sortir al mercat. He pres la decisió de trencar la idea general en productes separats que, en un futur ideal, podrien retrobar-se per crear el joc somiat. El primer d'aquests productes serà un joc a mig camí d'un idle i un joc de torres. Aquesta és la mínima expressió de la vessant de gestió del joc amb el que somio.

19 de maig de 2022 Nou nom de treball: Ara, el joc, és diu Senyors de la Frontera. Avui he creat el projecte de Unity i he decidit que utilizaré el Plastic SCM pel control de versions. Continuo donant voltes a la qüestió de la plataforma de destí. La creació del projecte de Unity és més una declaració d'intensions que un avenç real. Tinc un projecte de prova on estic valorant la viabilitat de que Senyors de la Frontera sigui un joc VR. La qüestió és que no sé si és realista; no sé si sóc capaç dur-lo al mercat.

28 de juliol de 2022 L'ús de plastic scm com a control de versions està resultant poc satisfactori. El continuo utilitzant però he eliminat el paquet d'integració a Unity. Dóna problemes. Després d'una caiguda del servei d'internet, el projecte de Unity no s'obria, es quedava carregant in eternum... Resulta que era culpa del paquet de control de versions que, al no poder-se loguejar, rebentava el procés de càrrega. Fora, l'he borrat. El joc s'ambientarà a l'alta edat mitjana. En una frontera al voltant d'una disputada terra de ningú entre dos imperis en decadència. Continuo treballant en l'apartat de les batalles. N'hi haurà de tres dimensions: Escaramusses, batalles i batalles decisives.